Je bent ondernemer van een bedrijf dat erg goed loopt. Het is de laatste tijd erg druk en je merkt dat het bedrijf erg vooruit gaat. Dat is natuurlijk een goed teken want je krijgt zo steeds meer klanten. Het enige nadeel en waar je niet aan kan wennen is het aantal telefoontjes dat je op een dag binnen krijgt. Dit zijn er opeens erg veel en je bent elke dag zo druk bezig met andere dingen. Omdat je maar een klein bedrijf hebt zijn er ook weinig werknemers in dienst, en een telefoniste is eigenlijk te duur De telefoontjes moet je dus zelf wel opnemen, maar die komen niet altijd op het goede moment. het nadeel van de telefoontjes zijn dat je ze direct moet beantwoorden. Een mail kan je op het moment beantwoorden wanneer je tijd hebt, dit lukt niet met een telefoontje. Je hebt al een aantal keren gehad dat je in een belangrijk gesprek zat of in een vergadering en dat de telefoon toen af ging, tja wat ga je dan doen?
Gelukkig leven we in 2016 in een tijd waar alles mogelijk is en waar dit soort problemen makkelijk op te lossen zijn. Er bestaat tegenwoordig namelijk een antwoordservice waar je je als bedrijf kan aanmelden. Het is een extern bedrijf die je helpt om de telefoontjes te beantwoorden. Het bedrijf betaal je niet per uur maar per telefoon, het is dus een stuk goedkoper dan een vaste telefoniste. Daarnaast wordt er een heel verslag gemaakt van alle telefoontjes. Je kan het dus allemaal terug lezen op het moment dat je er tijd voor hebt. Voor meer informatie kan je een kijkje nemen op de website: www.antwoordservice-telefoonservice.nl. Ook kan je reviews lezen van andere bedrijven die al ervaring hebben met dit bedrijf, dit is vaak wel even fijn om te lezen.

Comments are closed.

Post Navigation